\ بازم مریم حیدرزاده عزیزم!لطفا ادامه مطلبم برید...

***********************************

گفتی که بیا و از وفایت بگذر
از لهجه بی وفاییت رنجیدم
گفتم که بهانه ات برایم کافیست
معنای لطیف عشق را فهمیدم


**********************************


کاش به پرنده بودی و من واسه تودونه بودم
شک ندارم اون موقع هم این جوری دیوونه بودم
کاش تو ضریح عشق تو یه روز کبوتر می شدم
یه بار نگاه می کردی و اون موقع پر پر می شدم

 

**********************************

 

شبی گفتی نداری دوست من را
نمی دانی که من شب چه کردم
خوشا بر حال آن چشمی که آن را
به زیبایی پسندیدی و رفتی

 

**********************************

 

به جان هر چه عاشق توی این دنیای پر غوغاست
قدم بگذار روی کوچه های قلب ویرانم
بدون تو شبی تنها و بی فانوس خواهم مرد
دعا کن بعد دیدار تو باشد وقت پایانم

 

**********************************


حالا بدان تو که رفتی در حسرت بازگشت
یک آسمان اشک آن شب در کوچه پایشده بودم
هر گز پشیمان نگشتم از انتخاب تو هرگز
رفتی که شاید بدانم بیهوده رنجیده بودم

 

**********************************

 

تو مثل مرهم یاسی برای قلب شکسته
تو مثل سایبان امیدی برای یک دل خسته
تو مثل غنچه لطیفی به رنگ حسرت شبنم
تو مثل خنده یاسی و مثل غربت یک غم

 

**********************************


می توان در قلب های بی فروغ
لحظه ای برقی زد و خورشید شد
می توان در غربت داغ کویر
آن ابری که می بارید شد

 

**********************************


چه می شود تو صدایم کنی به لهجه موج
به لحن نقره ای و بی صدای چشمانت
تو هیچ وقت پس از صبر من نمی ایی
در انتظار چه خالیست جای چشمانت

 

**********************************


تو نازنین من بودی مثل حالا تا همیشه
کاشکی به جز من هیچ کسی این قدر زیاد دوست نداشت
یا که دلت عشق منو اول عشقاش می گذاشت

 

**********************************


رویای من همیشه به یاد تو سبز بود
رفتی و حرفی از غم رویا نمی شود
رفتی و دل میان گلستان غریب ماند
دیگر بهار محو تماشا نمی شود

 

**********************************


نمی دانم چرا رفتی
نمی دانم چرا شاید خطا کردم
و تو بی آن که فکر غربت چشمان من باشی
نمی دانم کجا، تا کی ، برای چه

 

**********************************


من در اوج پاییزی ترین ویرانی یک دل
میان غصه ای از جنس بغض کوچک یک ابر
نمی دانم چرا شاید به رسم و عادت پروانگی مان باز
برای شادی و خوشبختی باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم

 

**********************************


چه می شد گر دل آشفته من
هر چشم تو عادت نمی کرد
و ای کاش از نخست آن چشمهایت
مرا آواره غربت نمی کرد

 

 ***************************************

تو را آن قدر در دل می سرایم
که دل یعنی ترا زیبا سرودن
فدای تو شقایق احساس
و رویای بی آغاز سرودن


نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت13:24---13 مرداد 1393
سلام مهتاب جون وبت خیلی خوشگله راستی به وب منم سربزن ونظربده حتما
پاسخ:قربون گلم چشم چشم حتما


mahdi
ساعت17:39---2 مرداد 1393
من 2 تای اولشو فقد خوندم!!!!
دمش گرم لایک داره
پاسخ:خخخخخخ 1:لطف کردی داداش جان 2:خفمون کردی با این صداقتت:))


ترلان
ساعت14:07---2 مرداد 1393
ینی اینقدر که موسسه مالی و اعتباری عسکریه تو مدینه تبلیغ کرد ،

مایع ظرف شویی پریل تو جام جهانی برای ایران آرزوی موفقیت نکرد..!!!
پاسخ:خخخخ:))


mojtaba
ساعت0:49---2 مرداد 1393
نظری ندارم
پاسخ:باریکلا بهت!


m
ساعت5:01---31 تير 1393
گل را به عزیزان می دهند محبت را به دوستان لایقت چیزت که هم عزیزی هم دوست
پاسخ:خخخخخخخخ قربونت داداشه گلم


شهرام
ساعت20:05---28 تير 1393
خدای من! من تو را به خودت شناختم با خودت و به واسطه ی خودت.

تو بودی که مرا به سوی خودت راه نمودی.

تو بودی که مرا به خودت خواندی و دعوتم کردی.

اگر تو نبودی و اگر تو نمی کردی. من چه می دانستم که تو کیستی.

سپاس خدایی را سزاست که تا صدایش میکنم، پاسخم میگوید. اگر چه وقتی او مرا صدا می زند من کاهلی میکنم و سهل انگاری برای پاسخ گفتن و جواب دادن.

سپاس خدایی را سزاست که هر چه از او می طلبم عطا می کند اگر چه وقتی او درخواستی می کند یا چیزی میطلبد من بخل می ورزم و خست به خرج می دهم.

سپاس خدایی را سزاست که به غیر او دل نمی بندم و گر هم بندم دلم را می شکند و پشتم را خالی می کند.

سپاس خدایی را سزاست که به او تکیه می کنم و او گرامی ام میدارد و دست نوازش بر سرم می کشد.

و به مردم تکیه نمی کنم که اگر کنم خوارم می کنند و تنهایم می گذارند.

سپاس خدایی را سزاست که از من بی نیاز است اما با من دوستی می کند و به من محبت می ورزد.

سپاس خدایی را سزاست که با من بردباری می کن انگار که من هیچ گناهی نکرده ام.

به گونه ای در من می نگرد انگار که هیچ خطایی از من سر نزده است.

و با من طوری رفتار می کند انگار که هیچ لغزشی نداشته ام.

این خدا، این خدای من به راستی ستایش برانگیز است.

به حقیقت دوست داشتنی و به واقع سجده کردنی.
به راستی محبوبی به خوبی او نیست و او معشوق ترین من است .
پاسخ:دم شما گرم.بسی حال کردم با این کامنت زیبا و سرشار از عشق....


єяƒαη
ساعت17:20---28 تير 1393
آی لاو یو پی ام ^^
پاسخ:قربونت داداشی


єяƒαη
ساعت13:51---28 تير 1393
لینکای صوتیش هم اگه هست بذاره مهتاب این مریم حیدرزاده عشقه
پاسخ:راستش ب خوندن شعراش علاقم بیشتره داداشی ولی چون شماگفتی چشم اگ شد


هادی
ساعت20:11---27 تير 1393
بسیار زیبا بود ممنون عالی بود مرسی
پاسخ:قربان شما


aziztanha
ساعت19:12---27 تير 1393
می دانــست از تنــــهایی می ترســـــم …. ; تنهـــایم گذاشــــــــت !
از پـــیــچِِ کـ ــ ــوچه که گـــذشــتـــــــ ….
چِشــــــمهایم مــُـــ ـ ـرد ! ..
آرزوهــــــــایـــمـــ ـ ـــ رَنـــگ بــاخـــ ــ ـت …..
گاهیــــــــ ـــ ـــــ
صــدایِ نَـــفـــَس هایــــش را حـــــــِس می کنــــــم …
بـا ایـــنکـــهــ ـ ــِ او دیگــ ـ ـر مــَرا نـــَخــواهد شــِناخـــــتــــ ….!
پاسخ:لایک


مجیدشاکری حسین آباد
ساعت18:09---27 تير 1393
سلام..خوبی حواست ک از منم پرتتره این پیام تویه

MAHTAB
10 خرداد 1393 13:57
به به درود به اقا مجید
افتخاریه والا شما به ما سرمیزنیادمت قیژززز
و بابت عکسم باید عرض کنم ک بانمکی از خودتونه
این عکسه بنده(سمت راستی) هستش در کنار دختر همسایه(سمته چپی) عزیزتراز جانمون
باشد ک جنابعالی فیض برده باشی ان شاءالله
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخ نمدونم والا!بیخیال شادباش


m
ساعت3:08---27 تير 1393
راستی ممنون خانومی خوب از همه چیز و اینکه تو متولد چه ماهی هستی ؟؟؟؟؟؟
پاسخ:توی چنتا پست قبلتر که نوشتم آخه داداشه من شما ک زرنگ بودی ماشالا!


m
ساعت2:48---27 تير 1393
سعی نکن بفهمی کدوم ستاره قشنگتره سعی کن بفهمی پیش کی قشنگترین ستاره ای
پاسخ:لایک


maryami
ساعت0:19---27 تير 1393
درعجبم که
چرا
همچنان راه فراموش کردن یکی
خوابیدن بادیگری است
پاسخ:هی


Eshagh
ساعت23:22---26 تير 1393
كوچه را ديدي به وقت شب چه تنها ميشود؟
بي تو از آن كوچه هم تنهاترم.
پاسخ:ممنون داداش گلم


محمد و مونا
ساعت4:20---25 تير 1393
هر جا دلت شکست ، قبل رفتن خودت جاروش کن

تا هر ناکسی منت دستای زخمیشو رو سرت نذاره !
پاسخ:لایک


m
ساعت17:56---24 تير 1393
ای کاش وقتی می گفتی درد داری کسی تو را درک میکرد ای کاش وقتی درد هایت را می نوشتی با لبخند لایک نمی فرستادن ای کاش خستگی کمی خودش خسته میشدو برای اندکی وقت لیوان قهوه ی تلخی می خورد ای کاش زندگی.....ساده بود
پاسخ:ای کاش... قشنگ بود داداشی


milad
ساعت11:44---24 تير 1393
واقعا وبلاگ خوبی داری.به امید موفقیت روز افزونت
پاسخ:چاکر داداشه گلم.ممنون


حامد
ساعت11:38---24 تير 1393
خیلی جالب بود ممنون از حضورتون
پاسخ:چاکرشما


vahid
ساعت9:06---24 تير 1393
هر چه دلم را خالی میکنم باز پر میشود از تو چه برکتیدارد دوست داشتنت
پاسخ:ممنون.لایک


vahid
ساعت9:05---24 تير 1393
به دوست داشتنت مشغولم همانند سربازی سالهاست در مقری متروکه بی خبر از تمام جنگ نگهبانی می دهد
پاسخ:زیباس.لایک


ترلان
ساعت20:22---23 تير 1393
رفیق دوران مهد کودکم نه تنها ازدواج کردبلکه طلاقم گرفت.
منم هنوز دارم پاندای کنگ‌فوکار دانلود میکنم …
پاسخ:موفق باشی!


گیتی
ساعت19:08---23 تير 1393
میگن دوره اربابی تموم شده
پس تو اهل کدوم تباری که ما هنوز غلامتیم !؟
پاسخ:اوه!مرام کشمون باز میکنی داشی جی بی.چاکریم


m
ساعت17:15---23 تير 1393
منظورم از این کلمه÷
پ بود اشتب نوشتم


m
ساعت17:12---23 تير 1393
زندگیست هیچکس از هیچ چیز خبری ندارد ÷سزندگی کن چون خبر نداری شاید فردا همه را فراموش کردی
پاسخ:زیبا بود و با معنی.ممنونم


محمد و مونا
ساعت16:22---23 تير 1393
” مـــَـــردها ” در عین پیچــیدگی

در عـــاشقی روش ساده ای دارند !

” تــو را بخواهند برایت می جنگند ”

“تــو را نخواهند با تــو می جــنگند ”
پاسخ:ایشالا خوشبخت شید.لایک


saeedsingle
ساعت13:13---23 تير 1393
نفرمایید ابجی نفرمایید

بیا خونه داداشم دیگه خودت شیرینی بخور نزدیکی که ابجی

پاسخ:اومدم داداشی چیزمیزی نمیخای سرراه بگیرم واستون؟!!


بهنام
ساعت8:47---23 تير 1393
همه میگن عشق یعنی...


دوست داشتن !!!

اما...!!!

من میگم عشق یعنی...

یکی مثله تو داشتن
پاسخ:لایک با ین طرز فکر زیبا!خخخخ


بهنام
ساعت8:46---23 تير 1393
انسان ها

وقتی کسی را از دست می هند

برای جای خالی اش

گل می گذارند ...


اما جای خالی تو
... ... ...
تا ابد خالی می ماند


هیچ گلی برای من

جای تو را ...

پر نمی کند ... ..
پاسخ:لایک


m
ساعت17:36---22 تير 1393
سالهاست که نمیدانم کدام یک را سخت میکشم ،نفس،درد،یا شاید سیگار
پاسخ:اوخی


saeedsingle
ساعت12:41---22 تير 1393
خیلی خوشکل بود
ابجی خوب قالب عوض میکنی هااااااااا

پاسخ:خل بودن که شاخ و دم نداره داداشی!ن به اون قالبم ک 4ماه دس بش نزدم ن ب این یکی ها ک همش متغیرن:)


گیتی
ساعت12:37---22 تير 1393
می دونم شاید بگی خل شد رف پی کارش داداشم ازدستم رف
ای خداچی کارکنم ولی این آهنگ جدیده رووبمو دوس دارم تروخدادعوام نکن:

پاسخ:تو خل بودی داداشه گلم تازگی نداره!!هی!


parisa
ساعت11:58---22 تير 1393
خــــدایــــا
در گـــلـــویــــم ابـــــر کـــوچکــــی اســــت
کــــه خیـــــال بـــــارش نــــــدارد ،
میشــــود مـــــرا بغـــــل کنــــی ؟

upam
پاسخ:فدات.امدم


parisa
ساعت11:57---22 تير 1393
دلـــــــــــــم آنـــــــــــقدر خســــــته و شکـــــسته اســت.
کــــــــه مـــــــــــی خواهــــــــم گوشـــــه ای پشــــت بـــهدنــیا
زانــــــوهایـم را بـــغل کنم و بگـــــویم:
خــــــدایا!!!
من دیـــــــگر بـــازی نـــمی کنم.
پاسخ:لایک


parisa
ساعت11:57---22 تير 1393
سخت ترین دوراهـی:
دو راهی بین فراموش كردن و انتظار است.
گاهی كامل فراموش میكنی
و بعد میبینی كه باید منتظر می ماندی.
و گاهی آنقدر منتظر می مانی كه
میفهمی زودتر از اینها باید فراموش می كردی.....!
پاسخ:خیلی قشنگ بود ابجی


مهران
ساعت23:32---21 تير 1393
لااااااايك اجي مهتاب گلي
پاسخ:فدات داداشم:)


مهران
ساعت23:27---21 تير 1393
به دنبال واژه مباش..!

کلمات فریبمان می دهند٬

وقتی اولین حرف الفبا کلاه سرش برود٬

فاتحه کلمات را باید خواند.

قلبها را دریابید...

هـمین
پاسخ:سپاس


Rooze19
ساعت17:26---21 تير 1393
لایک خوشکل خانوم
پاسخ:مر30.مر40.مر50.مر70!!


گیتی
ساعت15:19---21 تير 1393
مهتاب شماره مزاری روداری بش گفتم ثبتنام تا 15 مرداد الان دیدم اول مرداده اخه یکی نیس بگه توفضولی اطلاعات غلت می دی ای خداکی می خوام آدم شم؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:خخخخخخخ.شمارشو بذارم اینجا؟؟!!!
یادداشت کنید:0915405206وانت,پیکان,پراید......!


pj
ساعت14:18---21 تير 1393
عکساش لود شد . ممنون .
پاسخ:قربان شما


pj
ساعت22:49---20 تير 1393

انسانهای بزرگ قیـافه ای بزرگ ندارند
انسانهای بزرگ روحـی بزرگ دارند
پاسخ:قشنگ بد.لایک


pj
ساعت22:49---20 تير 1393
کسانی که از روی گذشته تان شما را قضاوت می کنند ، به آینده تان تعلق ندارند . .
پاسخ:موافقم ممنون


pj
ساعت22:48---20 تير 1393
برای فریب دادن ، عده ای را شیر میکنند و عده ای را خر

مواظب باشید حیوان صفت نشوید.

بازنده ، بازنده است چه درنده چه چرنده . . .
پاسخ:خوب گفتی لایک


pj
ساعت22:47---20 تير 1393
فریب دادن مردم آسانتر از این است که آنها رو متعاقد کنی که فریب خورده اند
پاسخ:لایک


pj
ساعت22:47---20 تير 1393
رعد و برق هارت و پورت است

چیزی در دل ابر نیست جز اشک جز باران . . .

پاسخ:......


pj
ساعت22:47---20 تير 1393
آدمی اگر بخواهد فقط خوشبخت باشد ، به زودی موفق می گردد...

ولی او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد و این مشکل است ...

زیرا او دیگران را خوشبخت تر از آنچه که هستند تصور می کند ....!
پاسخ:...


pj
ساعت22:45---20 تير 1393
آدمی اگر بخواهد فقط خوشبخت باشد ، به زودی موفق می گردد...

ولی او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد و این مشکل است ...

زیرا او دیگران را خوشبخت تر از آنچه که هستند تصور می کند ....!
پاسخ:خیلی قشنگ بود.لایک مر30


pj
ساعت22:38---20 تير 1393
اگه میشه رنگ قسمت زرد رنگا تغییر بدین . مشخص نیست . راستی عکساش برای من لود نمیشه . پاسخ:چشم حتما.عکساش؟نمدوونم چ مشکلی داره ایشاالا حل شه
پاسخ:الن تست شد مشکلی نداره


pj
ساعت22:35---20 تير 1393
شعرای قشنگی بود . مرسی .
پاسخ:چاکره شما


amirhossein
ساعت21:25---20 تير 1393
salam...khobi?
webe ghashangi dari....khosham omad...
link shodi azizam to ham mano belink
behem sar bezan...montazeretam
پاسخ:قربان شما امدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 تير 1393برچسب:, | 20:56 | نویسنده : ♠❤♠MAHTAB♠❤♠ |